Opšti uslovi poslovanja Obuća Vesna Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda (u daljem tekstu: “Prodavac”). Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima. Njime upravlja “Obuća VESNA“. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u Internet prodavnici.
NAČINI ISPORUKE
Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuči Potrošaču slanjem robe preko kurirske službe, pri čemu troškove isporuke snosi potrošač u iznosu naznačenom na važećem cenovniku kurirske službe u vreme slanja porudžbine
NAČIN PLAĆANJA
Potrošač robu plaća pouzećem. Potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe.
O vremenu dostave robe Kupac će biti obavešten telefonom od strane kurirske službe.
Rok isporuke teče od prvog narednog radnog dana posle narudžbine. Za robu kupljenu preko internet prodavnice rok isporuke je do 5-10 (pet) dana od dana prijema porudžbine od strane potrošača.
Isporuke se ne vrše subotom, nedeljom i državnim praznicima.
Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije.
CENE U VESNA INTERNET PRODAVNICI
Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u maloprodajnim objektima Prodavca.
ODUSTAJANJE OD KUPOVINE
U koliko potrošač želi odustati od kupovine, može nas kontaktirati putem e-mail-a ili kontakt telefona.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koju vraća, a koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Ukoliko je roba oštećena ili poslata greškom, mi ćemo snositi troškove dostave.
Za sve zamene robe, primamo zahteve u roku od 15 dana, pri čemu potrošač snosi troškove dostave.
PRIMEDBE I REKLAMACIJE
Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:
- slanjem na elektronsku adresu http://fovesna@gmail.com
- redovnom poštom na adresu – Ćuprijska 69, Ćuprija, Republika Srbija
Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti potrošaču koliko dugo će biti razmatrana. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.
ZAVRŠNE ODREDBE
Isporučilac zadržava pravo da može menjati ove uslove bez prethodnog obaveštavanja svojih potrošača. Svaki potrošač prilikom naručivanja proizvoda može proveriti trenutno važeće uslove.